LEPŠÍ DÍKY STRATEGII


Národní centrum Průmyslu 4.0: Digitalizujte chytře

Využijte přítomnosti odborníků a konzultujte své potřeby. Pomocí online nástroje - Digi Auditu - zhodnotíme stav digitalizace ve vaší společnosti a nalezneme prioritní oblasti.

Nabídky na nejlepší technologie Průmyslu 4.0, které vám změní život, se jen hrnou. Jak se v nich vyznat a vybrat takovou, která bude pro vaše podnikání skutečnou přidanou hodnotou? Pro vaši rychlou orientaci jsme připravili efektivní online nástoje. 

DigiAudit vám pomůže získat základní informace o tom, jak na tom s digitalizací jste. DigiAudit je analýza činností vaší firmy z různých úhlů pohledu a úrovní digitalizace, jehož unikátní metodiku jsme  vyvinuli a otestovali s ohledem na potřeby malých a středních firem. 

Chcete se dozvědět více? Rezervujte si termín nezávazné konzultace přímo s autorem metodiky Digi Auditu, Lubem Kristkem.

Konzultace je dostupná út - čt, rezervujte si svůj termín zde:

Více o DigiAuditu


Lepší díky analýze dat

Analýza českého průmyslu 2024

Analýza českého průmyslu 2024 vydaná Národním centrem Průmyslu 4.0  mapuje úroveň digitální zralosti na vzorku 328 firem z České republiky.

Tyto firmy prošly nezávislým DigiAuditem, což je technologicky nezávislá metodika vyvinutá NCP 4.0, která může sloužit jako první krok k nastavení efektivní strategie pro digitalizaci a inovace ve firmách.  Poslední kapitola Analýzy se věnuje velmi aktuálnímu tématu, a to udržitelnosti, která se již brzy bude překlápět do povinného ESG reportování. Průzkumu k ESG se účastnilo 86 firem. Díky digitalizaci budou společnosti schopny efektivněji reportovat. Z výsledků dotazníkového šetření zároveň vyplývá, že digitalizace a analýza dat otevírají společnostem cestu k novým obchodním příležitostem.

Analýza českého průmyslu 2024 je dokument, který může složit několika účelům. Primárně je zdrojem kvalitních dat z českých průmyslových firem a mapuje jejich digitální zralost např. z hlediska motivace k digitalizaci, lidských zdrojů, managementu, procesů, životního cyklu produktu / výrobního zařízení nebo podpůrných procesů. Dále slouží jako zpětná vazba majitelů a ředitelů firem – osobní zkušenosti s digitalizací a jejími přínosy, ale také úskalími, kterými si firmy prošly. A do třetice Analýza seznamuje zájemce o digitalizaci nejen s procesem digitálního auditu, ale také ze základními termíny, procesem digitalizace a postupem pro nastavení inovační strategie.